Jak bardzo dobrze reklamować własną działalność? Znakomita reklama jest analogicznie znacząca jak wszelkie kwestie początkujące powstanie firmy. Bez promocji nie ma klientów, bez klientów nie ma sukcesu. Niestety żyjemy w czasach chaosu reklamowego.
Gdziekolwiek wyjdziemy – na każdym kroku widać wielkie bilbordy albo plakaty, które powodują poirytowanie i działają najczęściej w sposób odwrotny od zamierzonego. Warto zrezygnować z takich form reklamy, gdyż najczęściej zwyczajnie giną w stosie innych reklam, a w sytuacji złego ulokowania (przy ruchliwej ulicy) mogą być wręcz powodem wypadków. Rezygnując z takich form promocji, do głowy może przyjść również marketing telewizyjna czy radiowa; te natomiast są fantastycznie drogie i pomimo (w przypadku reklamy telewizyjnej) wysokiej skuteczności, powodują niemałe braki w portfelu. Duża ilość ewentualnych klientów korzysta dzisiaj z internetu – to właśnie tam najlepiej umieścić naszą reklamę. Marketing internetowy – jak to należy dobrze rozegrać? Najlepiej zacząć od czegoś prostego. Jako że wiele osób korzysta dzisiaj z popularnego Facebooka, można utworzyć fanpage, który jest prosty w zaprojektowaniu i przez cały proces budowy jesteśmy instruowani. W promowaniu fanpage pomagają konkursy, na których można poświęcić jeden produkt do wygrania w zamian za udostępnienie strony. Jeżeli już uda nam się to rozwinąć, warto pomyśleć o profesjonalnej stronie www. Projektowanie stron internetowych należy już do trudniejszych obowiązków, natomiast w tym przypadku można korzystać z pomocy eksperta.
Sprawdź: wydawnictwo Lubelskie.